Βοήθεια

Συχνές ερωτήσεις (FAQ)

Τι πρέπει να κάνω εάν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου;

Εάν ξεχάσες τον κωδικό πρόσβασής σου, μπορείς να αποκτήσεις αμέσως έναν νέο κωδικό πρόσβασης χρησιμοποιώντας τη σελίδα «Ξέχασα τον κωδικό μου». Εάν αντιμετωπίσεις κάποιο προβλήμα, το καταρτισμένο και φιλικό προσωπικό υποστήριξής μας, διαθέσιμο 24/7, θα σε βοηθήσει σε πραγματικό χρόνο μέσω συνομιλίας - το εικονίδιο στην κάτω δεξιά γωνία αυτής της σελίδας θα ανοίξει τη συνομιλία - ή στείλε email στο support@n1casino.gr.

Είναι τα παιχνίδια δίκαια;

Στο N1 Casino διεξάγουμε παιχνίδια με ακεραιότητα στα υψηλότερα πρότυπα και παρέχουμε στους παίκτες μας μόνο τους καλύτερους παρόχους κορυφαίων και υπεύθυνων παιχνιδιών. Εκτός από αυτό, όλα τα παιχνίδια διαθέτουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά δημιουργίας τυχαίων αριθμών (RNG).

Μπορώ να παίξω παιχνίδια καζίνο χωρίς να ξοδέψω χρήματα;

Φυσικά. Όλοι οι παίκτες μπορούν να εξασκηθούν ή να παίξουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια χωρίς να ρισκάρουν την απώλεια πραγματικών χρημάτων. Απλώς κάνε κλικ στο "Play for Fun" για να φορτώσεις το παιχνίδι σε λειτουργία επίδειξης.

Τι συμβαίνει εάν το παιχνίδι που παίζω κολλήσει στη μέση ενός γύρου;

Εάν το παιχνίδι κολλήσει όσο παίζεις, ο τελευταίος γύρος παιχνιδιού μπορεί να παραμείνει ημιτελής. Ωστόσο, σε τέτοιες περιπτώσεις το παιχνίδι παίζεται συνήθως στον διακομιστή και τα κέρδη, εάν υπάρχουν, προστίθενται στο υπόλοιπό σου.

Δεν μπορώ να ξεκινήσω το παιχνίδι του καζίνο όταν κάνω κλικ στον σύνδεσμο. Τι πρέπει να κάνω;

Αρχικά, έλεγξε τις εκδόσεις λογισμικού Flash και Java. Για να παίξουν οποιοδήποτε από τα παιχνίδια, οι παίκτες πρέπει να έχουν εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση Java και Flash στις συσκευές τους. Δεύτερον, έλεγξε τη σύνδεσή σου στο Διαδίκτυο, επειδή ίσως έχει χαθεί. Τρίτον, διέγραψε την προσωρινή μνήμη και τα cookies του προγράμματος περιήγησής που χρησιμοποιείς, επανεκκίνησε το πρόγραμμα περιήγησης και δοκίμασε ξανά. Σε περίπτωση που δε λειτουργεί, επικοινώνησε με την ομάδα υποστήριξης. Θα βρούμε μια λύση σε οποιοδήποτε από αυτά τα προβλήματα!.

Είναι όλες οι πληροφορίες μου ασφαλείς στο N1Casino;

Χρησιμοποιούμε τις καλύτερες και πιο καινοτόμες τεχνολογίες, 128-bit Secure Socket Layer encryption και PGP Protocol, για να διασφαλίσουμε την ασφαλή και σίγουρη μεταφορά δεδομένων.

Πώς μπορώ να υποβάλω τα έγγραφά μου; Πού μπορώ να δω την κατάσταση των εγγράφων μου;

Για να ανεβάσεις τα απαιτούμενα έγγραφα, θα πρέπει να μεταβείς στο προφίλ σου και να κάνεις κλικ στην καρτέλα «Ταυτοποίηση». Λάβε υπόψη ότι το μέγεθος των αρχείων δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 2MB. Οι αποδεκτές μορφές αρχείων είναι pdf, gif, jpeg, jpg, bmp, png και tif. Μετά τη μεταφόρτωση των εγγράφων, περιμένεις έως ότου τα ελέγξουμε και επαληθεύσουμε τον λογαριασμό σου. Μπορείις να δεις την κατάσταση των εγγράφων σου κάνοντας κλικ στην καρτέλα «Ταυτοποίηση», όπως πριν.

Μπορώ να κλείσω τον λογαριασμό μου για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα;

Βέβαια. Μπορείς να αποκλείσεις τον εαυτό σου για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από τις επιλογές του προφίλ σου ή να ενημερώσεις την ομάδα υποστήριξης μας για να κλείσει τον λογαριασμό σου, έχοντας τη δυνατότητα να τον ανοίξεις ξανά αργότερα. Απλώς επικοινώνησε μαζί μας απευθείας μέσω του LiveChat ή στείλε ένα email στο support@n1casino.gr. Εργάζονται 24/7 και θα τακτοποιήσουν τα πάντα όσο πιο γρήγορα γίνεται.